Spousta korupčního skandálu z NRW. Premiér Laschet se svým synem v naprosto hlubokých sračkách. Celkem téměř půl miliardy eur.

Televize v Kazachstánu: Německo je zločinný a zkorumpovaný stát, provozují ho bandité a vrahové.

Aktivista za lidská práva a programátor matematik Nikolai Erney hovoří o tom, jak Německo porušuje Úmluvu o právech dítěte, Úmluvu o lidských právech, Lisabonskou smlouvu o založení Evropské unie, jak na to Evropská komise nelegálně reaguje, o korupci ve vedení německé vlády, korupci ve vedení Sněmovny reprezentantů Německo, odstavovací podnik, represivní psychiatrie, falešní soudci bez přísahy, nepodepsané rozsudky, bití dětí ve školách, útoky uprchlíků na německé děti, uškrcení dětí ve škole, gesta ve školách

click [HERE] to read the full text

00:00:07
Dobrý den, jsem Lilia Iglikova. Pokračujeme v projednávání návrhu zákona o boji proti domácímu násilí v rodinách. Jsme v kontaktu prostřednictvím Skype z Moskvy, občanského aktivisty, aktivisty za lidská práva - Nikolaje Erneyho. Nikolay, ahoj.
00:00:21
Ahoj Lilii.
00:00:24
Vášeň kolem zákona o boji proti domácímu násilí v rodinách dospěla v Kazachstánu do stadia, kdy je otevřeně možné rozhodnout pouze o tom, na jakých zásadách by měla být postavena ochrana rodiny a dětství. Tendence používat západní modely v legislativě, pokud chápu, v naší zemi pouze naberá na síle, proto bych rád viděl, jak se to na Západě děje.
00:00:55
Víme, že žijete několik let v Německu a narazili jste na tento problém, proto bych rád vyslechl váš názor na situaci.
00:01:08
Ve skutečnosti nyní Rusko i Kazachstán kopírují západní model této reakce proti domácímu násilí, to znamená, že přijímají zákony, prakticky jeden k jednomu, takzvaného zákona o soudnictví pro mladistvé, to znamená, že se jedná o soubor zákonů, soubor zákonů údajně na ochranu dětí a údajně na ochranu práv dětí a oni si tento zákon prakticky jednoduše přeloží a přijmou jeden na jednoho.
00:01:32
A k čemu to vede? Jak to vypadá v Německu, jak to funguje v Německu. Narodilo se například dítě, pokud se rodině z nějakého důvodu nelíbí sociální služby, může být vyzvednuto přímo v nemocnici. Tedy doslova hned po narození.
00:01:51
Ihned po narození, tedy ne za den, za dva, ne za pět dní. Děti z registrovaných rodin jsou převezeny přímo do nemocnice. Rodina se může zaregistrovat, pokud ji má dříve. Pokud například dívka vyrostla v sirotčinci nebo muž vyrostl v sirotčinci, taková rodina je již registrována, jsou již považováni za nespolehlivé a nefunkční. Už jim mohou být odebrány.
00:02:20
Obchod, když se podíváte na to, jak to všechno funguje, pochopíte, že pro určité úředníky je to ve skutečnosti velmi vysoce výnosný obchod. Protože například obyčejná rodina ..
00:02:33
Aby mohlo být dítě odebráno z rodiny, musí stále existovat nějaký signál pro soudnictví pro mladistvé, jak to chápu?
00:02:41
Ne, signál nemusí pocházet od rodiny. Signál může přijít ze školky, signál může přijít od sousedů, že dítě dupe nohama po podlaze, jen tak chodí po podlaze, sousedům se to nelíbí, mohou si stěžovat a rodina se dostane na tužku. V souladu s tím je jmenován šek, úředníci opatrovnictví přijdou do bytu a začnou ujišťovat rodiče, že je vše v pořádku, v tuto chvíli pečlivě zaznamenají vše, co se jim nelíbí.
00:03:13
To znamená, že například matka kojí své dítě. To se ošetřovatelskému personálu nemusí líbit. Musím krmit láhev. Máma je příliš úzký kontakt s dítětem. Dítě, například malé dítě, spí vedle své matky, to je nepřijatelné. Nyní v souvislosti s pandemií koronavirů platí požadavek, že pokud dítě pochází ze školky nebo školy nebo je do školky nebo školy zavedena karanténa, musí dítě sedět dva týdny osaměle v místnosti, nesmí kontaktovat své rodiče.
00:03:40
Chápete, jaký stres má dítě, že je v místnosti samo, nikdo si s ním nemůže hrát, je prostě zamčené. Všechny tyto inovace u nás vedou k situaci s dětmi, je to stále horší a horší. Například za poslední dva měsíce Němci ve školách velmi přísně zmrazovali děti. To znamená, že mají třídy začínající od konce srpna, různá data pro regiony, vezměte v úvahu září - říjen měli otevřená okna, dveře byly otevřené, děti seděly v konceptu, to znamená, všechny třídy v konceptu, a podle toho právě přišly doma zmrzlé, nemohou držet pero, nic. Přirozeně měli epidemii chřipky, epidemii SARS, epidemii zánětu středního ucha, zánět středního ucha, ale to je pro Němce považováno za normální, protože tímto způsobem hromadně trénují děti, je to jako takové náboženství, to znamená, že děti musí být zmrazeny, aby mohly mít výcvik ... Výsledkem je, že doslova, když jdete po ulici, každých 50 metrů uvidíte dílnu, která prodává ušní implantáty a zabývá se výběrem ušních implantátů. To znamená, že když se na to podíváte, vyvstává otázka, jsou lidé obecně adekvátní? Vy sami jste úplně zabalení a vaše dítě s otevřenými nohami a hlavou jezdí po ulici.
00:05:05
Jak, když dítě v takových podmínkách odmítá chodit do školy, je prostě nemocné nebo něco takového, podle toho rodiče čekají na vážný trest. Pokuta 1000 eur za to, že se nedostavíte do školy. 1000 eur za den. Pokud dítě pravidelně nechodí do školy, tj. Na týden nebo déle, pak je rodina automaticky zaregistrována u opatrovnických úřadů a potom může být dítě jednoduše převzato ze školy, dříve, pokud by v mateřské škole došlo ke konfliktu, mohlo by být převzato přímo ze školky. A je odvezen a okamžitě umístěn do pěstounské rodiny. A od okamžiku zabavení nemají Němci žádné časové limity, nemají žádnou povinnost rozhodnout do 24 hodin, stejně jako Rusko, chtějí přijmout zákon do 24 hodin, aby rozhodl soud, nebo chce Kazachstán přijmout zákon do 24 hodin, aby soud mohl rozhodnout. Ne, takové podmínky později neexistují.
00:05:54
Pak budete mít pouze jedno funkční období, ale pokud přijmete tento zákon v jakékoli formě, aby bylo možné zabavit děti rozhodnutím správních opatrovnických úřadů, pak budete mít pouze jedno funkční období - 18 let. Ani ne 18, ale 23 let. To znamená, že nad takovým dítětem je potom zachována vazba až do věku 23 let a ve 23 letech, pokud stále zjistí, kdo jsou jeho matka a otec, může se vrátit domů nebo je vidět. Ale nebude je chtít vidět, za ta léta mu bude lidově vysvětlováno, že máma a táta jsou nemocní, máma a táta jsou nebezpeční, nyní má nové rodiče, bude mu dobře injekčně podávat drogy, pilulky, vysvětlí mu, všechno, co se stane, je všechno je v pořádku, to znamená, že bude mít tak masivní zpracování vědomí, že pak bude nenávidět mámu-tátu. Existují příklady dětí, které skutečně probíhají docela vážně. Jak to vypadá pro Němce, tady bylo odvezeno dítě, matka a otec jsou v šoku, dítě nepřišlo ze školy nebo školky, nebo zavolali ze školky, že to vzali.
00:06:54
Běží k právníkovi. V Německu nemůžete podat žalobu bez právníka, zde lze bez právníka vyřešit pouze malé případy. A takové případy jsou vždy u právníka. Cenovky okamžitě začínají od 20 tisíc eur, 50 tisíc eur a pojišťovny takové nároky nepřevezmou. To znamená, že rodiče začínají platit právníkovi a právník v Německu je u soudu. Právník v Německu je vždy součástí soudu. Je jako pravá levá ruka soudce. Podle zákona skládá stejnou přísahu jako soudce. Advokát také v Německu má postavení právníka, pouze pokud je v advokátní komoře. To znamená, že pokud je člověk morálně velmi dobrý, zná velmi dobře zákony, ale z nějakého důvodu se někde pohádal se soudci, hájil práva klienta, pak je na výzvu soudce vyhozen ze svého kolegy a je vyloučen ze své advokátní komory, poté, co se osoba změní z právního postavení na dýni, přestane být právníkem.
00:07:51
Nemůže dělat nic jiného. I když se stane právníkem zahraničního kolegia, stane se právníkem zahraničního kolegia, také u německého soudu nebude schopen napsat ani jeden dokument a nikde předložit dokumenty. Jaký je konečný výsledek? Lidé utíkají za právníky, platí peníze, právník říká, že vše bude v pořádku, nyní podáme stížnost u soudu, on podá stížnost u soudu a soud naplánuje jednání za šest měsíců. Nebo naplánuje schůzku za 3 měsíce. Dítě je zpracováváno tři měsíce. Rozumíš? Tady v této pěstounské rodině. Alokace pro tuto pěstounskou rodinu okamžitě začínají, stát tam přiděluje peníze v rozmezí šesti až osmi tisíc eur měsíčně. Vezměme si, že 8 tisíc eur za měsíc je 100 tisíc eur za rok. Tyto faktury se poté zasílají rodičům. To znamená, že nejdříve stát vyplatí tyto peníze pěstounské rodině, poté pošle tyto účty rodičům a rodinu jednoduše zničí, jako by to bylo materiálně. Protože je rodina nucena platit právníkovi, je rodina ve stresu, takže již nemůže pracovat.
00:08:50
Byly případy, kdy bylo z jedné krásné rodiny odebráno sedm dětí, o tom byl příběh. Důvodem, proč byly děti zadrženy, bylo to, že děti doma nosily oblečení, které neodpovídalo jejich věku, a matka byla tak unavená, že kdesi v rohu děti čůraly a viděly to opatrovnické orgány.
00:09:08
Vyvstává otázka, omluvte mi 7 dětí 8 tisíc eur, tento počet 50-60 tisíc eur měsíčně, téměř sedm set tisíc eur ročně, to znamená takové rodiny, s dobrými dětmi, zdravými dětmi, s dobrým chováním - tyto rodiny se stávají chutnými kus, ve skutečnosti jsou vážně loveni. A to jsou hlavně rodiny cizinců. Protože cizinci, to jsou Kazaši, kteří se přestěhovali jako kazašští Němci, takové rodiny. Ruští Němci, kteří se přestěhovali. Všichni cizinci, kteří přišli za prací, protože nemají kontakty mezi státními zástupci a soudci, kteří by jim v tom mohli při řešení této otázky pomoci.
00:09:47
Telefonní právo v Německu funguje velmi dobře.
00:09:54
Dobře, Nikolai, a ty říkáš, že se jedná o lahůdku, vidím v této situaci, jaké jsou výhody právníka, soudců, státních zástupců. Z vašeho příběhu chápu, jaký je přínos pro adoptivní rodiny, ale nerozumím, proč to stát potřebuje?
00:10:08
A stát, chápete, Německo je ve skutečnosti jedna velká korporace, to znamená, že když se podíváme na Německo, myslíme si, že Německo je demokratický stát, kde jsou volby, je tucet stran, lidé někoho volí, pak tyto strany vyberou si kancléře, vyberou si prezidenta, něco jiného ... Pokud o tom mluvíme, pokud tam budete žít, budete fyzicky žít a budete čelit nějakým problémům, nebo uvidíte, jak se s problémem setkali jiní lidé, pochopíte, co je vlastně Německo toto je jedna společnost s ručením omezeným, toto je opravdu jedna LLC.
00:10:40
To je společnost, jedna společnost. Všechny ostatní firmy jsou pouze odděleními této společnosti. A proto je to jako stát úředníků. Vše, co se děje, dělají úředníci, aby potěšili úředníky. Pokud to pro stát jako společnost rozhodně není výhodné, je to pro stát katastrofa. Ale pro úředníky je to velmi přínosné, protože tam dostávají zaručené objednávky na jejich práci, samotní zaměstnanci poručnictví, čím více práce, tím více a více dětí každoročně zabavují.
00:11:10
To znamená, že pokud před 10 lety brali 50 tisíc dětí ročně, nyní se zmocní 100 tisíc dětí ročně. Logicky, po zabavení prvních 50 tisíc, v příštím roce, by měli chytit již tisíc nebo dva. Protože všechny děti z nebezpečných rodin byly odvezeny. Ne, příští rok si vezmou ještě více, pak ještě víc, ještě víc. To znamená, že úředníci si zajišťují práci. Zde si psychiatři poskytují práci, soudci práci. A zároveň prostřednictvím politiků prosazují maximální zvýšení a zvýšení výdajů z rozpočtu.
00:11:42
A politici na to dohlížejí, a to na úrovni vedení německé Státní dumy, Spolkového sněmu. Podíváme-li se na místopředsedkyni Michaelu Noll - Michaelu Marion Noll (roz. Tadjadod), jedná se o Bundestag, německou vůdkyni, zástupkyni. Předseda Spolkového sněmu, tedy mnoho fotografií, kde se setkává s Wolfgangem Schwachulou - Wolfgangem Schwachulou, je Wolfgang Schwachula šéfem Německé asociace dětí na ochranu před duševně nemocnými rodiči. To znamená, víte, tato struktura je jako takový strom. A jde na samý vrchol. Schwachula tedy poskytuje potřebná řešení pro rodiče, podepisuje je, že jsou duševně nemocní a nebezpeční. Soudci mu tyto klienty dodávají najednou, píšou, aby osobu nasměrovali na Schwachulu. A Schwachula se setkává s Michaelou Marion Noll, místopředsedou Německé státní dumy, která je zodpovědná za přidělování peněz. Celý tento systém funguje takhle.
00:12:40
A pokud jste se tam dostali alespoň jednou, alespoň jednou zasáhli tužku, pak vás německé opatrovnické orgány zbavují práva určit, kde budete se svým dítětem bydlet. A nemůžete opustit zemi. Existují takové případy, jsou masivní. Američané psali petice do Kongresu USA, aby zachránili naše americké děti před Němci.
00:13:00
Americká televize, americké křesťanské kanály, natočily video, natočené před 10 lety, toto video je stále relevantní o tom, jak funguje obchod s dětmi. Jak je vybírají, jak fungují tyto dětské domovy, jak se v novinách objevují reklamy od vedení těchto dětských domovů „hledáme osobu s dobrými kontakty v opatrovnických úřadech“, to znamená, že nejsou ani plachí, tedy oznámení, a to je celý systém Jugendamt je to úřad pro záležitosti mládeže.
00:13:31
Toto je německá výchova. Vše bylo vytvořeno za Hitlerovy doby a od té doby funguje stejně. Byl vytvořen speciálně pro mladé lidi, konkrétně pro děti od prvního ročníku, dobře, dokonce i v mateřské škole začíná, zejména v 1., 2., 3. třídě, vymývání mozků. Pokud děti pocházejí ze třídy 2 a říkají mami, tati, máma ráda, že jsi nahoře nebo dole, tati nebo vzadu, máma je v šoku, co to bylo? A řekli jsme, že zajímavé video ukázalo, kde jsou zasnoubení nahí strýcové a tety, opravdu jsme nechápali, co ... To znamená, že ve 2. třídě je to již ukázáno ve škole.
00:14:07
Berou dětem telefony, mnoho dětí má telefony, které dětem brání v natáčení, takže to vidí a ukazují jim jen porno. A potom děti přijdou v šoku domů, nemohou ani říct, co viděly. Rozumíte tomuto systému? Všechno je takové. Všechno je třeba úplně rozbít, aby člověk, malý člověk, přišel domů, kdyby doma řekl o tom, co se stalo ve škole nebo na zahradě, a učitel se o tom dozvěděl, bude potrestán. Ve skutečnosti bude potrestán později ve škole. Musí to ve škole říct ...
00:14:36
Témata sexuální výchovy dětí se nyní věnují jak v Kazachstánu, tak v Rusku, ale zatímco jsme rodiče, nemáme tušení, jak by to pro nás mohlo dopadnout.
00:14:50
Samozřejmě vidíme pouze obal. Vidíme obálku a víte, jak to je ... Existují situace, kdy rodiče zabijí dítě a okamžitě dojde k takové obrovské mediální skládce, že opatrovnické orgány nedokončily sledování, opatrovnické orgány potřebují více pravomocí. Mají plnou moc. Přehlíželi. Neberou děti z násilných rodin, kam může táta přijít, a jen vyškrtnout úředníky opatrovnictví. Neberou je z takových rodin. Berou děti z rodin, kde s rodinou nebudou žádné problémy.
00:15:21
Pokud se rodina vede soudní spor, neberou děti z rodiny uprchlíků. Protože přijdou jen házet granáty a oni sami rozumějí všemu. Ani se nedotknou takových rodin, dětí, ať už tam dělají cokoli. Ať se navzájem zabijí.
00:15:40
Můžete nám říct, čemu jste museli čelit?
00:15:43
Byli jsme konfrontováni s tím, že v naší škole byl afghánský chlapec, který bil další děti, nejprve kopal, pak uškrtil děti, tlačil je dolů ze schodů a strčil vidličku do krku jednoho z nich.
00:15:53
Během hodiny se pokusil tužkou vyřadit našeho syna a nastalo období, kdy škola uvěznila tohoto chlapce, to znamená, že konflikt byl dočasně vyřešen, poté ho osvobodili od trestu a omezení, zaútočil na našeho syna. Snažil jsem se problém vyřešit pomocí správy školy, aby bylo dítě jednoduše uvězněno, aby sedělo u různých stolů. Abychom zabránili tomuto násilí a bití, protože můj syn mi řekl: „Tati, proč vůbec žijeme v této zemi a proč jsme se do této země vůbec přestěhovali?“
00:16:25
Nakonec syn úplně odmítl chodit do německé školy. Navíc mi ukázal toto gesto, uřízl mi hlavu a řekl mi „Tati, budeš mrtvý“ v němčině. Přijdu k řediteli školy, řeknu, promiňte, je to u vás obecně normální? Z které německé knihy jsou tato gesta? Říká mi: to je od Mickey Mouse. To znamená, že toto afghánské dítě to vidělo v Mickey Mouse, a poté to všem ukázalo, ukázalo to učiteli sportu, a pak se oficiálně stalo, že nikdo nic neviděl, nikdo nic neví atd. atd.
00:16:56
A jdeme pryč. Myslel jsem si, že musím hledat jiného. A ředitel řekl, že je normální, že se děti navzájem bijí, to je proces dospívání. Tady. A obecně odtud můžete jít, kam chcete, pokud nejste spokojeni s naší školou, jděte kamkoli chcete.
00:17:09
Pak jsem kontaktoval ruský konzulát v Bonnu, bydlili jsme v Kolíně nad Rýnem, konzulát zapsal moje dítě do ruské školy na konzulátu, přestěhovali jsme se z Kolína do Bonnu, Němci nám během stěhování slíbili, že se na této škole bez problémů dohodneme, a po přestěhování to znamená, že to byla z jejich strany taková past, a po přestěhování nás odmítli a zakázali nám chodit do této ruské školy.
00:17:29
Že ona z jejich pohledu nesplňuje německé vzdělávací standardy. Ano, neučí děti, aby si odřezávaly krk, hlavu, vybíjely si oči a držely vidličky. Proto neodpovídá německým vzdělávacím standardům a německé realitě dneška. Žít ve městech, vytvářet gangy, bojovat, utíkat, kopat, houpat noži, hole atd. To znamená, že moje odpovědi říkají, že německá škola by měla učit realitě života s dětmi v německé společnosti. Opravdu, učí, a okamžitě vyvstala otázka o stejné věci, v Bonnu existuje arabská škola, která je financována Libyí, a má stejný status jako ruská škola, to znamená, že také nesplňuje německé vzdělávací standardy.
00:18:13
Ale německé, arabské a ruské děti tam mohou chodit, to znamená, že děti mohou chodit do arabské školy, ale děti nemohou chodit do ruské školy. V tom jsem viděl určitý nacismus. V tom jsem viděl diskriminaci. Vyprávěl jsem o tomto nacismu, žalovali jsme, abychom dítěti umožnili chodit do té ruské školy, soud 5 německých soudců nás odmítl. Rozhodnutí soudu říká, že v naší škole v Kolíně nad Rýnem byly 3 uškrtené děti, ne k smrti, ale dobře uškrtené. A děti si to všechno pamatují přirozeně, dále si pamatují, že tu bylo bití, bití tam bylo rok a ředitel s tím nic neudělal.
00:18:47
Takto je to psáno v rozhodnutí soudu. A v rozhodnutí soudu je napsáno, že nemám právo pochybovat o německém vzdělávacím systému, to znamená, že všechny případy, které byly ve škole po celý rok, jsou ojedinělými případy, pokud jsme byli ve stejné škole, byli jsme v Kolíně nad Rýnem a poté jsme se přestěhovali do Bonn, problém kolínských škol je nyní pro nás zcela vyřešen. To znamená, že jsme nyní odešli do jiného města, v Německu je spousta měst, obecně se můžete neustále pohybovat z místa na místo.
00:19:14
Každé nové místo řekne, že problém je vyřešen. A když jsem v Bonnu mluvil se svými rodiči, když jsme se tam přestěhovali po přestěhování, ale před odchodem do školy to byly letní prázdniny, zeptal jsem se rodičů v Bonnu, ale jaký je váš názor na bonnské školy? Řekli, že před 5 lety, před uprchlíky, před vlnou uprchlíků, existovaly dobré a špatné školy. A teď jsou všechny školy špatné, protože všechny školy nyní mají bití, problémy a to vše ze základní školy, prvních 4 ročníků. Od páté třídy chodí na gymnázium, do běžných škol a v tělocvičně to bývalo dobré, ale teď je to také špatné, protože politická objednávka říká, že na gymnázium berou uprchlíky bez ohledu na známky, bez ohledu na znalosti, to znamená, že už přinášejí granáty , tam už přinášejí nože, tam se stává, že mi zaměstnanec řekl, že jeho syn jedl na gymnáziu, přišli za ním Arabové, říkají, poslouchejte a co jíte? Máme ramadán, nemáte právo. Takže nejsem muslim a začali bojovat. To znamená, chápete, že se na něj vrhli, on začal odpovídat, to znamená, že toto je kultura, když si děti hrají s kameny s holemi, donesou to do zahrady a do školy a Němci věří, že by se těmto dětem měly líbit i ostatní děti. pak integrovat, převychovat ... Co lze převychovat k integraci? Proč můj syn chodí do třídy, je tu třetina Arabů, třetina Syřanů, třetina Afghánců, dva Němci, jedno ruské dítě. Jaký druh kultury přinese mé dítě z takové třídy německou kulturu? Přivede sem domů (gesto usekne krk) a říká tati, že budeš mrtvý. Dozvěděl se, co se naučil ve škole, a přinesl si to.
00:20:48
Následující otázka je přirozená, došlo zde k zesílení barev? Protože existují ojedinělé případy, existuje tendence a dochází k hromadnému jevu.
00:20:58
Abychom však pochopili, zda dochází k zesílení barev, stačí se podívat na německý tisk. Německý tisk označuje každý případ za jediný, ale například tady jsme byli v Kolíně nad Rýnem, máme dokument, oficiální, v naší škole jsou tři uškrcené děti. Máme další dokument, z oddělení městského školství, že v Kolíně nad Rýnem je 2 200 nemocných dětí, které neodpovídají obvyklé základní veřejné škole, nuceno studovat a studovat tam, protože místa ve zvláštních. školy pro ně ne. To znamená, že tyto děti během hodiny bily ostatní děti, zasahovaly do vyučování, ale nejsou tam žádná místa, takže to tolerujeme. A uvidíte, 2200 je z roku na rok. Každý rok přicházejí noví, noví odcházejí. A v Kolíně nad Rýnem je asi 100 základních škol. Rozdělujeme 2 200 dětí do 100 škol, v každé škole máme asi 22 dětí a v každé základní škole asi 8–10 ročníků. Zjistili jsme, že v každé třídě jsou asi dvě takové děti. Pro školy je to nesmírně přínosné, pro jedno nebo dvě děti ve třídě dostávají dodatečnou odměnu učiteli, to znamená, že se s těmito dvěma dětmi potom vypořádává, zbytek mají na uších.
00:22:06
To je vše. Toto je dokument. Dobře, bereme si příklad berlínské školy. V berlínských školách existují třídy, ve kterých ani jeden student nemluví jediným slovem v němčině. Toto je hlavní město a sami o tom píší učitelé, dávají knihy o tom, jaká katastrofa je nyní v Německu, protože ji měli už dříve, když se v devadesátých letech stěhovali kazašští Němci, například skupina Němců, kazašští Němci se přestěhovali do Německa, byli rozptýleni přes města chodili do místních škol a tam bylo přibližně 25 z 30 studentů byli Němci. To je opět ruská němčina, ruští kazašští Němci, to znamená pět proti 25, respektive 25, učí jazyk, místní kulturu, místní zvyky. Že naši kazašští Němci byli necivilizovaní, jen v Německu existuje jiná sada pravidel, která tam nemůžete jen tak přijít navštívit, musíte tam souhlasit 3 měsíce předem, šest měsíců předem, zavolat souhlasit.
00:23:02
V Německu je přístup k rodičům odlišný. Rodiče, skutečnost, že rodiče žijí v pečovatelských domovech a umírají tam, je pro Německo naprosto normální.
00:23:10
Říkáte, že věta o třech uškrtených dětech ve škole zněla velmi strašidelně. Chápu, že mluvíme o boji mezi dětmi, a nikoli o pokusu o vraždu?
00:23:22
Nebyl žádný boj, došlo k přímému útoku tohoto Afghánce, protože na začátku kopal, když chodil do školy. Nakopněte ho, nebo ho to někdo naučil. Byla to otázka na policii, ale nikdo se to ani nedozvěděl. Byl učen chytit krk, profesionální úchopy, profesionálně zasáhnout krk, opravdu profesionálně zasáhnout horní část hlavy, zasáhnout hlavu, horní část těla. A tři děti ... To znamená, že je uškrtil, uškrtil tři děti a uškrtil je do té míry, že hodiny byly zastaveny. V dokumentu režisér píše: „Zastavil jsem výuku, toto dítě bylo z nějaké třídy, požadoval jsem, aby rodiče přišli a poslali ho domů.“
00:24:05
Ředitel školy, správa školy musí mít tentokrát určitou odpovědnost za výchovu dětí a za bezpečnost dětí. Zadruhé, Německo by mělo mít zavedenou legislativu, vlastní národní legislativu a navíc Úmluvu OSN o právech dítěte, Úmluvu OSN o lidských právech. Německo musí vyhovět. Není to všechno dodržováno?
00:24:38
Lilia, paradoxem je, že Úmluva o právech dítěte je obecně zahrnuta do německé legislativy. Je to již třicet let součástí německé legislativy, tedy reakce Evropské komise, byla napsána, domnívám se, regionální správou, kde jsem žil, právě tam napsali text, zaslali jej Evropské komisi, Evropská komise jej podepsala a poslala mi. To znamená, že výpočet spočíval v tom, že k takové osobě pošleme osobu, Evropskou komisi, na papír byla napsána vysoká autorita, touto odpovědí se umyje a zapomene, jako špatný sen, na všechno, co se stalo.
00:25:08
A obecně a všechno, jako by to bylo, se o něj nestará. Protože když se podíváme na zákony, a pouze na zákon zakládající Evropskou unii. Podíváme-li se na samotnou Úmluvu o právech dítěte, byla do německého práva zahrnuta od devadesátých let, Německo ji provedlo samo pro sebe, navíc existuje trestní zákon. Trestní zákon přirozeně zakazuje bít děti, nejen děti. Trestní zákon ukládá řediteli školy, jejím zaměstnancům odpovědnost za předcházení násilí, jako by za vydavatelství způsobených, mučení podřízených, pokud bití trvá rok, to je mučení podřízených.
00:25:48
Když jsem loni v létě podal na policii příslušnou stížnost na ředitele, policista mi okamžitě řekl: „chlapče, radši jdi odsud, jen jdi odsud. Právě podáte jednu žádost, s jejími dokumenty bude všechno v pořádku, ale budete uvězněni, budete potrestáni. “ 4 měsíce vyšetřování, dokumenty, které byly ve škole uškrceny dětmi, dokumenty, které ředitel vyšel suché. Prokuratura případ uzavřela proti ní, protože ředitel sledoval rok a měl naději, že se vše vyřeší samo, a otevřeli případ proti mně a urazili ředitelku, že jsem ji tím urazil, s mým podezřením, že je nekompetentní. A navíc falešné vypovězení. To znamená, že nebyla potrestána ...
00:26:32
Chápu správně, že došlo k otázce ohledně odstranění vašeho šestiletého syna z rodiny?
00:26:37
Když máme. Dostali jsme zákaz navštěvovat ruskou školu pod ministerstvem zahraničních věcí Ruska a dítě kategoricky odmítlo chodit do německých škol, protože se tam nic nenaučíme, ale pouze tam bojujeme. V Německu existuje před deseti lety soudní rozhodnutí, které popisuje, co dělat s rodiči, jako jsme my. Pokuty jsou tam vysvětleny, pokuty jsou nejprve vypisovány, potom je dítě odebráno z rodiny. Všechno. Tam, pokud dítě nechodí do školy, Němci považují německou školu, my považujeme školu za školu, potom je dítě staženo. Rozhodli jsme se, že to nebudeme riskovat a nebudeme čekat na tento okamžik, kdy v noci vykopli dveře. Protože jsme věděli spoustu takových případů, hodně jsme toho viděli a slyšeli, právě v 6, v 5 ráno 20 policistů srazilo dveře a pak byl proti vám otevřen případ, kterému jste se stále bránili. A to je vše. Moje žena a já jsme vzali děti pryč.
00:27:30
Nikolay, právě jsi nám řekl, jak to nedělat. Hovořili jste o nerovnováze při provádění správné myšlenky ochrany dětí. Přesto jste zmínil, že existují situace, kdy je třeba dítě zachránit před rodiči, je stále potřeba policie pro mladistvé?
00:27:52
Věřím, že ... Víte, kdyby pěstounské rodiny braly děti zdarma, to znamená, že bez vládního financování, víte, existují lidé, kteří na to mají srdce. Ti, kteří mají příležitost, pak by to byla, existuje země, ve které nejsou vůbec žádné sirotčince. Doslova pro každé dítě zde není odkázán majetek, ale pro každé dítě je to napsáno, je sestaven přímý seznam, pokud se něco stane rodičům, s kým bude dítě. Pokud se této osobě něco stane, s kým bude dítě. To znamená, právě taková hierarchie. Ukazuje se, že pokud nastane problém, toto dítě by nemělo být předmětem podnikání.
00:28:43
Například ve Finsku, pokud vím, nejsou děti zbaveny rodičovských práv, i když jsou převedeny do náhradní rodiny.
00:28:51
Ano, ale rodina je finančně ničena a rodina nemůže za dítě bojovat. Pokud rodina obdrží účty 100 tisíc eur za dítě ročně a automaticky zkrachuje, pak rodina nemůže za své dítě vůbec bojovat. Myslím toto. V Německu, doslova před pár měsíci, došlo k divokému případu, kdy bylo dítě zbito, dítě bylo zbito, a předtím byl po dobu dvou nebo tří měsíců celý dům, ve kterém se tato bití odehrávala, vícepodlažní budova, tedy pětipodlažní. Sousedé v celém domě opakovaně volali policii, obrátili se na soud pro mladistvé, obrátili se na opatrovnické orgány ... Prostě nic neudělali. A vynořila se otázka, proč jste s touto situací nic neudělali a proč situace, kdy v naší situaci s dítětem, které kvůli bití odmítá chodit do školy, proč zaútočíte na takovou rodinu a na takové rodiny.
00:29:47
Mohl byste odpovědět na poslední otázku? Potřebujete soud pro mladistvé?
00:29:52
Ne tak, jak to je v Německu, a ne tak, jak to bude implementováno ve vaší zemi. Tady je Lily, jeden okamžik, jeden malý okamžik, ale velmi důležitý. Nyní, pokud bylo vaše dítě odebráno vaší rodině, může se rodina obrátit na soud, podat stížnost proti opatrovnictví a žalovat v opatrovnictví, ale žalovat opatrovnictví u soudu. Soudce se podívá na dokumenty, zde jsou dokumenty, zde jsou charakteristiky, zde jsou rodiče, bude se tím zabývat. Pokud máte pravidlo 24 hodin, bude to vypadat takto. Dítě bylo odvezeno, dokumenty byly předány soudu, soudu byla předána vazba. U soudu bude takový balíček hned, přijde ospalý soudce, musí si to přečíst a zvážit to do 24 hodin. Podepíše to všechno, shora dolů, celou smečku, všechny případy, a pak už budete napadat kroky tohoto soudce u vyššího soudu.
00:30:35
Ale jeho rozhodnutí. Víte, jak systém funguje. V jakékoli zemi systém funguje tak, že vyšší soud málokdy převrátí nebo změní rozhodnutí soudu. To nezávisí na zemi. Okamžitě z vás zmizí odkaz, který měl kontrolu nad opatrovnictvím, již neexistuje. A co jiného se v Německu udělalo. V Německu soud rozhoduje na základě znaleckého posudku, znalec píše, zda si dítě má či nemá vzít, a soud za to zaplatí znalci 20 tisíc eur. Ale expert obdrží objednávku přímo od Jugendamtu, takže píše, co chce Jugendamt. Pokud znalec nepíše, co chce Jugendamt, pak to, co chce vazba, nedostane od této Jugendamt více příkazů. Ukazuje se, že se zdá, že nezávislými instancemi jsou odborník, soudce, soudce, ale všichni pracují v řetězci a všichni pracují, plus sirotčinec. Ale všichni pracují v tomto jednom svazku, jednom týmu a myjí si ruku.
00:31:29
Znalce píše, jak chce Jugendamt, říká soudce, ale já nejsem odborník, zde mám znalecký posudek, ten znalec přijímá, rodiče si najímají svého znalce, sami platí 20 tisíc eur a soudce říká, že tvému znalci nedůvěřuji. A co když je absolventem. A já mu prostě nevěřím. A vaše výkonnostní charakteristiky, svědectví svědků, sousedů, nehrají vůbec žádnou roli.
00:31:49
Přijel. Víte, lidé utíkají z Německa s dětmi do Francie, do Ameriky a žádají o status uprchlíka v Americe. Lidé opravdu narazí, a jakmile vaše dítě někde na zahradě nebo ve škole narazí na to, že se matka a otec rozhodli odejít do Francie a rodina je Němka, Jugendamt se okamžitě rozhodne odejmout rodičům právo určit místo pobytu dítěte. Můžete jít sami, sami a vaše dítě zůstane v Německu, dítě v Německu jako věc, patří státu. To je problém, Lilia. To znamená, že lidé neproběhnou hned, mají nějaký druh konfliktu, začne růst a když se rozhodnou utéct, začnou se balit, dítě to vidí a říká, ale co děláme? A odjíždíme do Francie. Evropská země, to není Afrika, že? Nezdá se, že by tam jedli lidi a děti, přestěhovali se z Německa na hranici - už do Francie. Ne, neodejdeš. Můžete opustit sebe a prosím nechat děti zde.
00:32:50
A poté vám budou zaslány účty, a pokud odejdete s dítětem a Jugendamt rozhodl, že vaše právo určit místo bydliště dítěte bylo odebráno, přijde za vámi německá policie, ne francouzská. Němec. Zaklepe na vaše dveře, zaregistrujete dítě ve Francii a informace okamžitě odejdou do Německa, kde je vaše dítě. Přijde za vámi německá policie, zavoláte francouzskou policii, moje dítě je odvezeno, francouzská policie vás nepřijde chránit.
00:33:16
Vaše dítě bude odvezeno německou policií a odvezeno do Německa. A jsou takové případy a takových případů je spousta. Když jsou tedy zákony přijímány, je nutné se velmi pečlivě dívat, nikoli na obal cukrovinek, na to, jaký je tento zákon, ale co se stane poté. A realita tady jsi.
00:33:34
Podařilo se vám nebo se vám podařilo opustit Německo s rodinou? Žijete nyní v Moskvě?
00:33:40
Lily, chci to říct. Lidé říkají, že mě na internetu obviňují, stane se, že to Ernay přeháněl, dělá všechno pochmurně. Američané píšou petice do Kongresu USA, zachrání naše americké děti před Němci. Francouzi píší petice do Evropského parlamentu a v této věci již probíhají řízení, kromě našich francouzských dětí před Němci. Italové píší petice, aby zachránili naše italské děti před Němci. A mohu s jistotou říci, že jsme ve skutečnosti velmi šťastní, že jsme mohli takto vyvézt děti, před úderem, který bychom jim zasadili. Pokud bychom je nevybrali v srpnu loňského roku, potom, dokonce i během soudního řízení v říjnu až listopadu, bychom právě vyrazili dveře v 5 hodin v noci a asi 25 policistů jednoduše vtrhlo, odvezli děti, okamžitě napsali trestní případ, který vy porazili jste 25 policistů, existují i takové případy. Ti velcí pořádkoví policisté právě tam píší prohlášení, že jste je všechny zbili, aby se vám potom žilo lépe, už bych své děti a manželku naše děti v životě nikdy neuviděl. To znamená, že by jednoduše změnili své jméno, změnili by své příjmení, změnili by své adresy, už bychom je nikdy neviděli. Byli jsme jednoduše varováni, že to tak bude. Lidé, kteří to zažili. A teď všichni němečtí právníci, se kterými komunikuji, první věc, kterou říkají, je, že jste vzali děti ven? Říkám ano, jsou pro mě dobré. To je ta nejsprávnější věc, kterou jste v této situaci udělali.

100 EUR za hlavu mrtvého černého Namibie nebo 50 000 EUR za žijícího Žida - Německo vyplácí různé částky odškodnění v závislosti na státní příslušnosti oběti genocidy.

100 EUR za hlavu mrtvého černého Namibie nebo 50 000 EUR za žijícího Žida - Německo vyplácí různé částky odškodnění v závislosti na státní příslušnosti oběti genocidy. Správní soud v Kolíně nad Rýnem rozsudkem 8 K 2202/17 odmítl uznat 250 000 ruských dětí obětí Gestapo SS za oběti nacismu a fašismu. Správní soud v Kolíně nad Rýnem rozsudkem 10 K 4722/19 zakázal ruskému dítěti studovat v elitní ruské škole na diplomatické misi ruského ministerstva zahraničí v Německu, po roce bití, uškrcení ruského a dalších dětí v německé škole afghánským uprchlíkem.

click [HERE] to read the full text


Otec evakuoval děti z Německa pro bezpečnost svého syna a dcery.

Ruský programátor evakuoval děti z Německa pro bezpečnost svého syna a dcery. Nikolai Erney žil a pracoval několik let v Německu, dokud nejstarší syn nechodil do školy. Žák prvního ročníku se okamžitě stal terčem útoků. Škrtili ho, bili, vyhrožovali, že ho zabijí a „uťali mu hlavu“. V reakci na bití ruského dítěte v německé škole ruská vláda umožnila ruskému dítěti Maximu Erneymu studovat na elitní diplomatické škole na ruském konzulátu v Bonnu. Německá vláda zakázala ruskému dítěti Maximu Erneymu studovat na elitní diplomatické škole na ruském konzulátu v Bonnu a požadovala, aby ruské dítě nadále chodilo přísně do německé školy, aby se stalo obětí bití, bití dětí je proces vyrůstání dětí v německé škole.

click [HERE] to read the full text

00:00:00
„Před týdnem jsem vzal své děti z Německa“ - tak začíná příběh ruského programátora, který uprchl z Evropy kvůli bezpečí svého syna a dcery.
00:00:08
Nyní nahrává videa v žánru vyznání a nahrává je na YouTube.
00:00:14
V nich, příběhu jedné rodiny, však popsané procesy jdou daleko za rámec jediné jednotky společnosti.
00:00:20
Nikolai Erney žil a úspěšně pracoval několik let ve Spolkové republice Německo, dokud nejstarší syn nešel do školy, kde se první žák okamžitě stal terčem útoku, uškrcen a zbit, a také hrozil zabitím a odříznutím hlavy.
00:00:33
Toto je citát ze slov samotného studenta. Říká se, že zdrojem šikany bylo pouze jedno dítě, dítě z rodiny afghánských uprchlíků. Jak se však ukázalo, migranti ze znevýhodněných oblastí, jako je Afghánistán nebo Libye v Německu, jsou v zásadě nedotknutelní.
00:00:50
Učitelé tedy místo řešení problému o této situaci raději mlčí. A ti, kteří se snaží rebelovat, prostě přežijí ze školy.
00:00:58
Obecně platí, že situace není jen nezdravá, ale není ani bezpečná. Co se děje, vysvětlí Zinaida Kurbatova podrobněji. Pozdravy. Našli jste školu v Rusku?
00:01:09
Již nalezená, obyčejná moskevská škola. V Německu měl programátor Nikolai Erney velmi prestižní práci, v největších bankách, třípodlažní dům, úplná prosperita, ale život se musel dramaticky změnit.
00:01:20
Hlavní věcí jsou děti, kromě syna školáka, kterého napadl spolužák z uprchlíka, je v rodině dcera, Nikolai má všechny důvody věřit, že když dítě půjde do německé veřejné školy, situace se jen zhorší.
00:01:32
Nikolai má německý pas, je občanem Německa, rodina všude žádala o ochranu svého dítěte, ale nenašla ochranu, a dokonce ani porozumění, soucit.
00:01:43
Pokud jde o tento problém, konkrétně náš, bylo to všechno, německá státní duma, rozumíte? Úřad generálního prokurátora je Němec, kancléř Merkelevsky, protože jsme informovali všude. To znamená, že naznačuje, že pokud se tento problém bude opakovat v jiné škole, bude znovu problém.
00:02:01
Chlapec, uprchlík z Afghánistánu, ve veřejné škole zbil nejen svého syna Nikolaje, ale i další děti. Jeden dokonce strčil vidličku do krku. Možná je malý bandita jednoduše mentálně postižený, ale zdá se, že jeho zdraví nebude nikdy zkontrolováno.
00:02:15
V Německu existuje tvrdý systém, ve školce se vede dokumentace pro všechny děti, vše se zaznamenává a podle výsledků dokumentace děti chodí do školy. Uprchlíci nechodí do mateřských škol, neexistují žádné spisy ani lékařská potvrzení, v každém případě se berou.
00:02:28
A pak, pokud se chovají ošklivě, všichni mlčí.
00:02:34
Mnoho věcí bylo jednoduše odpuštěno. To znamená, že uprchlík mohl zasáhnout německé nebo ruské dítě, uprchlíkovi bylo odpuštěno. Pokud ruské nebo německé dítě zbilo uprchlíka, bylo přísně potrestáno.
00:02:47
Je tu další problém: děti se učí vydržet, nedat změnu. Nikolajův syn šel do juda kvůli agresi spolužáka - uprchlíka. Ale nebylo možné uplatnit vaši obratnost a sílu ve vztahu k pachateli. Začarovaný kruh. Rodina proto odešla do Moskvy a afghánský chlapec mezitím zorganizoval gang sedmi lidí, zbil své spolužáky a vzal jim telefony. Ti, kteří v Německu žijí již delší dobu, však tvrdí, že takových gangů agresivních mladých uprchlíků je stále více.
00:03:17
Tito, zcela bez kormidla a bez plachet, a velmi agresivní teenageři diktují svá vlastní pravidla, a obecně si s překvapením všímám, že dospělí němečtí muži nedávají vůbec žádné odmítnutí a vůbec nic neříkají.
00:03:33
Mimochodem, toto je velmi důležité téma, všude je velmi zvláštní, že Němci vůbec nedělají žádné komentáře.
00:03:44
Němci mlčí, takže Nikolai Erney, který na první schůzce rodičů okamžitě řekl učiteli o nepřijatelném chování uprchlíka a byl potrestán, respektive potrestán jeho synem, začal podceňovat známky z matematiky - toto je předmět, kde Maxim dělá brilantně.
00:04:01
Samozřejmě se nic dobrého nestane. Četl jsem rozhovor s Nikolajem. Ano, toto je stroj, nyní Německo získává tyto migranty, aby mělo stroj na výrobu dětí, zatímco Merkelová je kancléřka, donucovací orgány se bojí, že ji nepotěší.
00:04:26
Je nezákonné vyzvedávat dítě ze školy nebo studovat doma v Německu. Ve 24 hodin zaklepou na vaše dveře a dítě bude odebráno z rodiny a poslat dítě do soukromé školy je drahé i pro úspěšného programátora. Rodina se přestěhovala, nyní Maxim půjde 1. září do běžné moskevské školy ve 2. třídě.
00:04:43
Můžeme si jen přát sedmiletého Maxima Erneye, aby tato situace nepřispívala k rozvoji komplexů a obav, které, jak víte, pocházejí z dětství.
00:04:51
Aby na to všechno rychleji zapomněl.
00:04:54
Zinaida Kurbatova. Sbohem Evropě.

Spousta korupčního skandálu z NRW. Premiér Laschet se svým synem v naprosto hlubokých sračkách. Celkem téměř půl miliardy eur.

Vláda státu měla jen surovinu ke kontrole haldy. Armin Laschet se dostal pod palbu kvůli aféře s maskou, která začala ochrannými plášti

click [HERE] to read the full text

00:00:00
https://www.welt.de/politik/deutschland/article222891064/Laschets-Millionen-Deal-Zur-Pruefung-der-Kittel-lag-der-Landesregierung-nur-der-rohe-Stoff-vor.html
00:00:00
Kontroverzní zadání zakázky na šaty Corona v Severním Porýní-Vestfálsku ukazuje, jak velká byla vláda státu na jaře starost o to, aby šli z ochranného oděvu. Rekonstrukce odpovědného ministra zdravotnictví odhalila pochybné podrobnosti.
00:00:05
Karl-Josef Laumann (CDU) chtěl tuto únavnou otázku vyjasnit - zejména podezření z protekcionismu, které opozice celé týdny živila. Ministr zdravotnictví v Severním Porýní-Vestfálsku mluvil těžce jako obvykle a pokropil několik vtipných poznámek. Ale především se SPD nevzdala.
00:00:10
Doba vyhrazená pro otázky minulý týden v parlamentu trvala téměř dvě hodiny. "Dělali jsme věci podle svého nejlepšího vědomí a svědomí." Mohu také opravdu vyloučit jakýkoli druh korupce a podobně. Jsem si tím docela jistý, “řekl Laumann.
00:00:15
Jde o kontroverzní dohodu mezi vládou státu a textilní společností za milion dolarů, kterou umožnil syn všech premiérů Armin Laschet (CDU). Jako módní blogger Joe Laschet také prezentuje zboží od společnosti van Laack se sídlem v Mönchengladbachu a na internetu předal číslo svého mobilního telefonu od šéfa Christiana von Daniels svému otci. Armin Laschet se ve skutečnosti podnikateli ohlásil v neděli večer, bylo to 29. března, a hovořili o ochranných maskách, protože byly naléhavě potřebné na začátku koronové pandemie.
00:00:20
O několik dní později přišli zaměstnanci státní vlády materiál zkontrolovat a na konci dubna byla podepsána objednávka v hrubém objemu kolem 45 milionů eur, nikoli však na masky, ale na deset milionů lékařských ochranných plášťů. Nebyla tam žádná reklama. Za normálních okolností by to byl vyložený skandál. Jaro 2020 však bylo výjimečnou situací, kdy se obvyklé postupy nepoužívaly. Tam byl také výnos od státu, který umožňoval zadávat zakázky bez výběrového řízení v pandemii.
00:00:25
Opozice nicméně vidí v podnikání problém, protože z jejich pohledu byl preferován van Laack před nevýhodou jiných textilních společností. Předseda parlamentní skupiny SPD Thomas Kutschaty považuje postup u van Laacka za „jednání, které porušuje všechny zásady řádné správy věcí veřejných“. Je to také „nezákonné“, protože i v případě největší potřeby by musely být získány nejméně tři konkurenční nabídky, uvedl minulý týden ve státním parlamentu.
00:00:30
Žádná společnost by neměla trpět nevýhodami, protože dodržuje zákony a předpisy, a žádná společnost by neměla mít konkurenční výhodu „jen proto, že má výhradní přístup k hlavě vlády“. U společnosti Van Laack byla dohoda možná „u jiných společností to nebylo možné“. Tato obvinění nyní váží Lascheta, který se chce prosadit v boji o předsednictví CDU a kandidatuře na kancléře.
00:00:35
Kontroverze kolem podnikání ve společnosti Van Laack je příkladem toho, co se stane, když příslušné pokyny k tomu, aby se zabránilo využití mimořádné situace, již nebudou platné a nikdo se nebude muset snažit pečlivě zkoumat objednávky. Zdálo se, že pocit mezi zúčastněnými lidmi, že takový postup jako Van Laack může mít vkus, byl vyloučen.
00:00:40
Ministr zdravotnictví Laumann, jehož dům měl na starosti obchod s Van Laackem, nechce vidět v podnikání nic zavrženíhodného nebo špatného. V době vyhrazené pro otázky křesťanský demokrat připomněl situaci na začátku pandemie. V té době byl „dramatický nedostatek ochranných pomůcek“: „V té době byla opravdu potřeba lidí.“
00:00:45
Nabídky byly většinou pochybné
00:00:50
Ministerstvo dostávalo každý den stovky nabídek, celkem kolem 7 000, a většina z nich byla pochybných. Tým 30 lidí v jeho domě se o to postaral, nezkušený v oblasti nákupu, pod extrémním časovým tlakem. "Udělali jsme, co bylo možné." Protože jsem nechtěl odpovídat na vyčerpání našeho ochranného materiálu. Myslím, že to všichni chápete, “řekl Laumann. Rovněž dal jasně najevo, že van Laack byl jedním z mnoha dodavatelů.
00:00:55
Vláda podepsala od února do začátku května objednávky ochranných oděvů se 40 společnostmi v celkové hodnotě téměř půl miliardy eur. Laumann popisuje velkou úlevu, když mu Laschet zavolal po telefonátu s podnikatelem: „Jen jsem měl dobrý pocit, když jsem šel do postele, že konečně byl konec balení, abych získal ochranné oblečení.“
00:01:00
Je však stále jasnější, že van Laackovi byla poskytnuta zvláštní podpora z osobního telefonátu předsedy vlády na objednávku, kterou by jiné společnosti neměly šanci přijmout. Pokud víme, Laschet nezavolal žádnému jinému podnikateli. „V zásadě neexistují žádné informace o rozhovorech, které předseda vlády neveřejně neřídí,“ řekl Laumann.
00:01:05
Zpočátku to bylo o maskách, jak vylíčili podnikatelé a předseda vlády. "V té době nebyla společnost van Laack schopna vyrábět masky, které měly kvalitu masky FFP2." Mluvili jsme se společností a výsledkem byl vývoj ochranných plášťů. Tak to prostě šlo, “řekl Laumann v době vyhrazené pro otázky. Van Laack však nemohl ukázat žádné ochranné pláště pro testování, pouze látku. Podle Laumanna zjistil Institut pro bezpečnost práce tento nevyšívaný materiál v dostatečné kvalitě, alespoň po dobu pandemie.
00:01:10
Otázkou zůstává, zda při podobné výměně s ministerstvem mohla jiná společnost dodat takové ochranné pláště za těchto podmínek. To je těžké zpětně zrekonstruovat, ale na jaře se zjevně neuvažovalo. Laumann spíše objasnil, že kontakt s van Laackem je dostatečný.
00:01:15
"Možná je to trochu mentalita, kterou má dobrý Vestfálčan: Pokud jsem s někým v dobrém rozhovoru, nejezdím dvakrát - nevím, jaký byl důvod." Laumann zde znamená skutečnost, že žádný jiný výrobce bylo požadováno. V každém případě za tím nebyl žádný záměr. V době vyhrazené pro otázky se členové SPD ptali, proč vláda státu nekontaktovala společnost Seidensticker v Bielefeldu.
00:01:20
Seidensticker učinil nabídku
00:01:25
Laumann byl trochu drsný: „Samozřejmě jsi tam mohl jít také. Naopak musím říci, že taková známá společnost v Severním Porýní-Vestfálsku by pravděpodobně měla vědět, kdo je zde ministrem zdravotnictví. Mohl jsi se mnou také mluvit. “
00:01:30
Seidensticker skutečně nabídl masky pro každý den, ale Laumannova služba to nemohla použít. Zřejmě nedošlo k žádné další výměně. "Žádný předseda vlády, žádné ministerstvo zdravotnictví a dokonce ani vysoký úředník jménem Seidensticker." Nikdo tam nevolá, u největšího textilního výrobce v naší zemi, “kritizoval vůdce parlamentní skupiny SPD Kutschaty.
00:01:35
Van Laack nyní obdržel další dvě zakázky na ochranné masky pro policii, opět bez výběrového řízení, opět to bylo odůvodněno nepředvídatelným vývojem pandemie. Porýní komora pro veřejné zakázky nyní zkoumá stížnost společnosti na jednu z těchto smluv. Od Laumanna se předává citát, který po pandemii „nemá státní kontrolní úřad‚ zmetený ', udělal všechno špatně “.
00:01:40
Pro samotnou společnost je vývoj zřejmě velkým úspěchem. Laumann v době vyhrazené pro otázky řekl, že je potěšen, že van Laack dále vyvinul ochranné pláště a že „se rozhodně stal dodavatelem ochranných oděvů na běžném trhu pro známé kliniky ve státě Severní Porýní-Vestfálsko“.

Links: Afrikaans Albanian Amharic Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bengali Bosnian Bulgarian Catalan Cebuano Chichewa Chinese Chinese (China) Chinese (Taiwan) Corsican Croatian Czech Danish Dutch English Esperanto Estonian Filipino Finnish French Frisian Galician Georgian German Greek Gujarati Haitian Creole Hausa Hawaiian Hebrew Hebrew Hindi Hmong Hungarian Icelandic Igbo Indonesian Irish Italian Japanese Javanese Kannada Kazakh Khmer Kinyarwanda Korean Kurdish (Kurmanji) Kyrgyz Lao Latin Latvian Lithuanian Luxembourgish Macedonian Malagasy Malay Malayalam Maltese Maori Marathi Mongolian Myanmar (Burmese) Nepali Norwegian Odia (Oriya) Pashto Persian Polish Portuguese Punjabi Romanian Russian Samoan Scots Gaelic Serbian Sesotho Shona Sindhi Sinhala Slovak Slovenian Somali Spanish Sundanese Swahili Swedish Tajik Tamil Tatar Telugu Thai Turkish Turkmen Ukrainian Urdu Uyghur Uzbek Vietnamese Welsh Xhosa Yiddish Yoruba Zulu
Yandex.Metrica